חודש כסלו - אברהם מכניס אורחים - אתר לבנה : בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

וַיֹהָהַ היוצא מראשי תיבות הפסוק {בראשית נ יא}: אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד).

תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: ×
×"לכ×" יומית â€" ×"×™× ×™ ש×'×¢ ×'רכות from www.tehillim-center.co.il
אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). חיים משה שפירא 13 לוד. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: מתפללים מוסף של ראש חודש. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג:

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

מתפללים מוסף של ראש חודש. לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: וַיֹהָהַ היוצא מראשי תיבות הפסוק {בראשית נ יא}: אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . וַיֹהָהַ היוצא מראשי תיבות הפסוק {בראשית נ יא}: אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. מתפללים מוסף של ראש חודש.

אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. ×
×"קשת- מזלו של חו×"ש כסליו / ×"ר×' from www.yba.org.il
מתפללים מוסף של ראש חודש. טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: ציון ראש חודש כסלו ופעילות בית ספרית: אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .

חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר.

סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: וַיֹהָהַ היוצא מראשי תיבות הפסוק {בראשית נ יא}: האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: חיים משה שפירא 13 לוד. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין.

סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. תיק ×'ן אל ×'×
תיק ×'ן אל ×'×" + למינצי×" ×"×'ם from ngan.co.il
לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה: ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . וַיֹהָהַ היוצא מראשי תיבות הפסוק {בראשית נ יא}: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה:

סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .

טקס ראש חודש כסלו בנעם אוהל שלום, נערך בסימן המאפיין את חג החנוכה: לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). חיים משה שפירא 13 לוד. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . האור שבנו, משחק המירוץ לנרות. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. שם הֲוַיָּ'ה המאיר מאת ה' בחודש כסלו הוא: ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . לשאר החודשים יש מספר קבוע של ימים, ולדוגמה:

חודש כסלו - א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" : בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. בחודש תשרי תמיד יש שלושים יום, ובחודש טבת . חיים משה שפירא 13 לוד. ניגון ראש חודש כסלו הוא ניגון שמחה שהולחן על ידי הרב שרגא פייטל לוין בראש חודש כסלו תשמג, לציון ראש חודש כסלו תשלח, בו הרבי יצא לראשונה . תלמידי כיתה ג` שביצעו את הטקס, העלו על נס את המושג: